• Selamat Datang Ke amirazros.blogspot.com

    Assalamua'laikum wbt Dan Salam Sejahtera.

    Pertama sekali, saya ingin mengucapkan ribuan terima kasih kepada anda kerana sudi meluangkan masa untuk melayari blog saya ini. Blog ini diwujudkan untuk merapatkan silaturahim antara saya dan anda agar kita sama-sama dapat berkongsi idea, pengalaman, ilmu dan sebagainya. Jadi, harapan saya, blog ini dapat dijadikan salah satu medium pengenalan antara saya dan anda.

Suatu Malam Di Ice Room Kota Damansara

Posted by amirazros On 5:35 PM 0 comments

Semalam (23 November 2010), saya bersama keluarga tercinta singgah di Ice Room Kota Damansara. Just nak share la apa yang diorang saji kan. Sebab kami tertarik dengan nama Ice Room nie. Kalau diterjemahkan ke Bahasa Melayu adalah Bilik Ais. Wah... Persepsi saya, mesti kami berada dalam suatu bilik yang penuh dengan aiskrim. Nyumi sungguh. Hahahah~

Jum kita tengok apa yang diorang sajikan.

P.s : Jangan tgk kalau anda xtahan godaan aiskrim. :P~

Inilah rupernya Ice Room di Kota Damansara


Menu.... Menarik kan?


Self Service. Tulis jangan tak tulis pilihan anda



Pilihlah yang mana satu....


Ya.. Gelagat Nina masa tunggu 'Fish n Chip' nya


'Fish and Chip' Nina yang ditunggu2 telah sampai.... :D


Wah.... Apa ntah nama aiskrim nie. Tp perisa blueberry (bukan handphone blueberry tue yer :P~)


Nie pulak Tropicana. Semua buah ada.... :D




Gelagat ayah.... Hahaha~




Sedapnyeee...... ;P~





======================
+ IKLAN BERBAYAR +
======================
Rahsia Mencari Duit Perkahwinan!

Rahsia Sebenar Untuk Berjaya!
>> http://www.kuasamindaberjaya.com/index.php?ref=motivasidiri

Ketahui Rahsia Memikat!
>> http://www.wangianpemikat.com/
======================

www.tips-fb.com

Categories:

0 Response for the "Suatu Malam Di Ice Room Kota Damansara"

Post a Comment